سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از Cross Domain Rel = Canonical برای به حداکثر رساندن ار

استفاده از Cross Domain Rel = Canonical برای به حداکثر رساندن ارزش SEO محتوای متقابل ارسال شده - جمعه وایت برد
سئو فنی | بازاریابی محتوا | جمعه وایت برد
نظرات نویسنده کاملاً خاص خود اوست (به استثنای واقعه غیر ممکن بعید خواب هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.
محتوای مشابه ، دامنه های مختلف؟ یک برچسب برای آن وجود دارد. استفاده از rel = canonical برای اینکه به Google بگوییم که محتوای مشابه یا مشابه در چندین دامنه وجود دارد ، دارای تعدادی کاربرد هوشمند است. می توانید مطالب را از طریق چندین دامنه که در اختیار دارید ، متقابل ارسال کنید ، می توانید از دیگران استفاده کنید که محتوای خود را منتشر می کنند ، مطالب را اجاره می دهند یا در سایت های دیگر خریداری می کنند و با خیال راحت از شبکه های توزیع شخص ثالث مانند Medium برای پخش این کلمه استفاده می کنید. رند تمام پایه های متعارف را در این نسخه غیر منتظره از روز جمعه Whiteboard گنجانده است.


استفاده از Cross Domain Rel = Canonical برای به حداکثر رساندن ارزش SEO محتوای X-ارسال شده
برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!

رونویسی فیلم
هودی ، طرفداران موز ، و از انتشار جمعه دیگری از Whiteboard جمعه استقبال می کنند. این هفته می خواهیم در مورد برچسب cross-domain rel = canonical گپ بزنیم. بنابراین ما در مورد rel = canonical کمی صحبت کرده ایم و اینکه چگونه می توان از آن برای مراقبت از مسائل مربوط به مطالب تکراری استفاده کرد ، Google را از صفحات بالقوه دیگر که به طور مشترک یا دقیقاً همان مطالب را به اشتراک می گذارند ، به صفحات مناسب اشاره کنید. اما cross-domain rel = canonical ابزاری منحصر به فرد و منحصر به فرد قدرتمند است که به گونه ای طراحی شده است که می گوید: "می دانید چه ، گوگل؟ همان محتوای در چندین دامنه مختلف وجود دارد."


بنابراین در این مثال ساده ، MyFriendSite.com/green-turtles حاوی این محتوا است که من گفتم: "مطمئناً برای شما ، دوست من ، خوب است که مجدداً آن را منتشر کنید ، اما من می دانم که نمی خواهم مسائل سئو را بدانم. نمی خواهم محتوای تکراری داشته باشید. من می دانم که مشکلی نمی خواهم جایی که سایت دوست من در پیوند با من است ، زیرا ممکن است آنها پیوندهای بهتری داشته باشند یا سیگنال های رتبه بندی دیگری نیز داشته باشند ، و می دانم که من می خواهم اعتبار رتبه بندی ، هر پیوند یا مرجعی را دوست داشته باشم. سیگنالهایی مبنی بر اینکه آنها واقعاً به وب سایت من می آیند.

راهی وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید. گوگل آن را در سال 2009 معرفی کرد. این cross-domain rel = canonical است. بنابراین اساساً ، در برچسب header صفحه ، می توانم این پیوند ، rel = canonical href را اضافه کنم - این یک برچسب پیوند است ، بنابراین یک href وجود دارد - به جایی که می خواهم لینک یا متعارف را می خواهم ، در این حالت اشاره کنم. به و سپس برچسب را ببندید. گوگل منتقل خواهد شد ، این یک تخمین است ، اما تقریباً در دنیای سئو ، ما فکر می کنیم بسیار شبیه به آنچه در یک تغییر مسیر 301 می کنید است. بنابراین چیزی بالاتر از 90? اختیار لینک و سیگنالهای رتبه بندی از FriendSite.com به MySite.com منتقل می شود.

بنابراین صفحه لاک پشت های سبز من صفحاتی خواهد بود که گوگل بیشتر از آن رتبه می گیرد. از آنجا که این لینک ، پیوندها یا سیگنالهای رتبه بندی دیگری را در اختیار آن مقام قرار می دهد ، این پیوندها باید به صفحه من منتقل شوند. این یک وضعیت ایده آل برای یک دسته از چیزهای مختلف است. من در مورد کسانی در یک ثانیه صحبت می کنم.

دامنه ها و صفحات مختلف می توانند به هر URL اشاره کنند

دامنه ها و صفحات متعدد برای نشان دادن هر URL کاملاً جالب هستند. من می توانم این کار را برای FriendSite.com انجام دهم. من همچنین می توانم این کار را برای TurtleDudes.com و LeatherbackFriends.net و SeaTees.com و NatureIsLit.com انجام دهم. همه آنها می توانند حاوی این نشانه cross-domain rel = canonical باشند که به سایت یا صفحه ای که می خواهم به آن مراجعه کنند ، بازگردد. این یک روش عالی برای مجوز بالقوه برای محتوا در آنجا است ، به افراد اجازه دهید مجوزهای مجدد را بدون از دست دادن هیچ یک از ارزش جستجوگرها منتشر کنند.

چند مورد مطابقت دارد:
I. محتوای صفحه باید واقعاً مطابقت داشته باشد

این شامل مواردی مانند متن ، تصاویر ، اگر فیلم ها را تعبیه کرده اید ، هر آنچه که در آنجا دارید.

دوم سرخط خبرها

در حالت ایده آل ، باید مطابقت داشته باشد. این کمی مهمتر از محتوای صفحه است ، اما احتمالاً می خواهید آن تیتر مطابقت داشته باشد.

III. پیوندها (در محتوا)

این موارد نیز باید مطابقت داشته باشند. این یک روش خوب برای اطمینان است. شما یک ، دو ، سه را بررسی می کنید. این یک روش خوب برای اطمینان از این است که Google آن علامت = عادی را به درستی حساب خواهد کرد.

چیزهایی که نیازی به مطابقت ندارند:
من آدرس اینترنتی

خیر ، اگر URL ها متفاوت باشند ، خوب است. در این حالت ، من NatureIsLit.com/turtles/p؟id=679 دارم. اشکالی نداره نیازی به لاک پشت های سبز نیست. من می توانم یک ساختار URL متفاوت از سایت خود داشته باشم. Google با این موضوع بسیار خوب است.

دوم عنوان قطعه

بسیاری اوقات rel-domain cross = canonical با عناوین صفحه مختلف استفاده می شود. بنابراین اگر مثلاً CTs.com بخواهد این قطعه را با عنوان دیگری منتشر کند ، اشکالی ندارد. من هنوز هم به طور کلی توصیه می کنم که عناوین یکسان باقی بمانند ، اما خوب است که عناوین مختلفی داشته باشید.

III. پیمایش

چهارم مارک سایت

بنابراین همه موارد پیرامون محتوا. اگر صفحه من را اینجا آورده ام و مانند عناصر nav از اینجا دوست دارم ، عناصر ناوبری را در اینجا ، شاید یک پایین صفحه در اینجا ، یک آرم کوچک زیبا در سمت چپ بالا ، خوب باشد اگر این موارد کاملاً متفاوت با مواردی باشد که هستند در این صفحات دیگر به طور متعارف دامنه متقابل. این مسائل نیازی به مطابقت ندارد. ما واقعاً در مورد محتوای درون صفحه ای که گوگل جستجو می کند صحبت می کنیم.

راه های استفاده از این پروتکل
برخی از راه های عالی برای استفاده از cross-domain rel = canonical.

1. اگر چندین دامنه را اجرا می کنید و می خواهید محتوای متقابل ارسال کنید ، انتخاب کنید که کدام یک از مزایا و رتبه بندی سئو را بدست آورد.



اگر به هر دلیلی دامنه های مختلفی را اجرا کنید ، بیایید بگوییم که مجموعه ای از دامنه‌ها را بدست آورده اید و دوست دارید این مزیت را داشته باشید که به هر دلیلی بتوانید یک قطعه محتوا را منتشر کنید ، به هر دلیلی ، در چند برابر این دامنه که در اختیار دارید ، اما می دانید که نمی خواهید با یک مسئله محتوای تکراری مقابله کنید و می دانید که ترجیح می دهید یکی از این حوزه ها باشد که یکی از سیگنال های رتبه بندی را دریافت کند ، cross-domain rel = canonical دوست شما است. می توانید به گوگل بگویید که سایت A و سایت C نباید برای این محتوا اعتبار کسب کنند ، اما سایت B باید اعتبار خود را بدست آورد.

مسئله اینجاست که سعی نکنید این کار را در دامنه های مختلف انجام دهید. بنابراین نگویید ، "آه ، سایت A ، چرا شما به B و سایت C وابسته نیستید ، چرا به D وابسته نیستید ، و من سعی خواهم کرد که دو مورد را در رتبه بندی کسب کنم. بالا." این کار را نکنید. مطمئن شوید که همه آنها به یک اشاره دارند. این بهترین روش برای اطمینان از اینکه Google به طور صحیح از cross-domain rel = canonical احترام می گذارد ، است.

2. اگر یک نشریه می خواهد مجدداً محتوای شما را در دامنه خود ارسال کند ، به جای آن (یا علاوه بر این) یک لینک مجدداً از آن بخواهید.



دوم ، بیایید بگوییم که یک انتشارات به دست شما می رسد. آنها مانند "وای. هی ، ما واقعاً این قطعه را دوست داریم." همسرم ، جرالدین ، ??مطلبی را درباره نامه عذرخواهی آزار جنسی ماریو باتالی نوشت و دستور العمل رول دارچین که او به طرز عجیبی در این عذرخواهی گنجانده بود. او آن ها را پخت و سپس در مورد آن نوشت. کاملاً ویروسی شد ، سهم زیادی از یک تن از افراد قدرتمند و با شبکه خوب و سپس مجموعه ای از انتشارات به دست آورد. نگهبان به نتیجه رسید. یک روزنامه استرالیایی به نتیجه رسید و آنها گفتند: "سلام ، ما دوست داریم نسخه شما را دوباره منتشر کنیم." جرالدین با نماینده خود صحبت کرد و آنها قیمت یا هر چیز دیگری را تعیین کردند.

یکی از راه هایی که می توانید این کار را انجام دهید و از آن بهره مند شوید ، نه فقط از طریق پیوند گرفتن از گاردین یا برخی روزنامه های دیگر ، بلکه این است که بگویید: "سلام ، من خوشحال می شوم که در اینجا گنجانده باشید. اگر شما نمی خواهید ، اعتبار نویسنده یا اعتبار پیوند را به من بدهید ، لزوماً به من بدهید ، اما من می خواهم این رابطه شیرین و شیرین = عادی باشد. " این یک روش عالی برای به حداکثر رساندن سود آموزش سئو از ارسال در سایت شخص دیگری است ، زیرا شما فقط یک لینک واحد دریافت نمی کنید. شما از تمام پیوندهایی که ممکن است آن قطعه ایجاد کند ، اعتبار دریافت می کنید.

اوه ، من این کار را به عقب کردم. شما می خواهید که این سایت از سایت آنها به سایت شما برسد. اینگونه است که می دانید جمعه وایت برد به صورت یکجا انجام می شود.

3. بدون مجبور کردن مطالب از دامنه خود ، محتوا را از سایتهای دیگر خریداری یا اجاره کنید.



بعد ، بیایید بگوییم که من در وضعیت مخالف هستم. من ناشر هستم من یک قطعه محتوا را مشاهده می کنم که دوستش دارم و می خواهم آن قطعه را بگیرم. بنابراین ممکن است بگویم ، "وای ، آن مطالب فوق العاده است. همانطور که فکر می کردم چنین می کند ، نشد. من شرط می بندم اگر آن را در سایت خود قرار دهیم و آن را با مخاطبان خود پخش کنیم ، این کار بسیار عالی انجام می شود .باید به نویسنده قطعه برسیم و ببینیم که آیا می توانیم برای یک دوره زمانی خریداری کنیم یا اجاره کنیم ، می گویم دو سال ، برای دو سال آینده می خواهیم cross-domain rel = canonical را در سایت شما قرار دهیم و به آن اشاره کنیم. برای ما و ما می خواهیم که آن محتوا را میزبانی کنیم. پس از دو سال ، شما می توانید آن را پس بگیرید. شما می توانید دوباره آن را صاحب کنید. "

بدون مجبور کردن آنها برای حذف مطالب از سایت خود ، بنابراین با گفتن شما ناشر ، می توانید آن را در سایت خود نگه دارید. مهم نیست. ما دقیقاً مانند این برچسب کاربرد داریم و دوست داریم که بتوانیم مجوزهای مجدد انتشار را در وب سایت خود داشته باشیم. اکنون می توانید مزایای سئو مربوط به آن محتوای را بدست آورید و در عوض آنها می توانند پول کسب کنند. بنابراین سایت شما برای آنها مبلغی چند دلار ارسال می کند ، سایت آنها برای شما می فرستد rel = canonical و مرجع رتبه بندی و حقوق صاحبان لینک و همه آن چیزهای زیبا.

4- از Medium به عنوان شبکه توزیع محتوا بدون اشکال در محتوای تکراری استفاده کنید.
شماره چهار ، متوسط. Medium مکان بسیار خوبی برای انتشار محتوا است. این شبکه گسترده دارد ، افرادی که واقعاً به مصرف محتوا اهمیت می دهند. Medium یک شبکه توزیع عالی و دارای یک چالش است. اگر در Medium ارسال کنید ، مردم نگران این هستند که نتوانند همین مورد را در سایت خودشان ارسال کنند زیرا شما با Medium.com رقابت خواهید کرد. این یک دامنه بسیار قدرتمند است. گرایش به درجه خوبی دارد. بنابراین محتوای تکراری موضوعی است ، و به طور بالقوه از دست دادن رتبه ها و ترافیکی که می توانید از جستجو بدست آورید و از دست دادن آن به Medium ، سرگرم کننده نیست.

اما Medium چیز زیبایی دارد. rel-domain cross = canonical به ابزار واردات آنها ساخته شده است. بنابراین اگر به Medium.com/p/import رفته اید و وارد حساب Medium خود شده اید ، می توانید در قسمت URL آنها مطالبی را که در سایت خود منتشر کرده اید وارد کنید. Medium آن را در حساب شما مجدداً منتشر می کند ، و آنها شامل rel-domain cross = canonical به شما می شوند. اکنون ، شما می توانید بدون مجازات یا مشکلات مربوط به مسائل محتوای تکراری ، به فکر Medium به عنوان یک شبکه توزیع باشید. واقعا ، ابزاری بسیار جذاب است. واقعاً عالی است که Medium این کار را ارائه می دهد. امیدوارم به اطراف بچسبد.

همه درسته ، همه من فکر می کنم شما می خواهید ایده های عالی عالی برای cross-domain rel = canonical و نحوه استفاده از آن داشته باشید. ما دوست داریم که نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید ، و هفته آینده شما را دوباره برای نسخه دیگری از جمعه Whiteboard می بینیم. مراقب باش.