سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه ریزی پیشرفته PBN - برنامه ریزی برای موفقیت SERP

این اولین قسمت از مجموعه سه قسمتی ما در ساختمان شبکه خصوصی وبلاگ پیشرفته است. اگر در ساخت PBN تازه کار هستید ، پیشنهاد می کنم با راهنمای شبکه خصوصی وبلاگ برای مبتدیان شروع کنید .

قبل از شروع ساخت PBN ، منطقی است که ابتدا یک قدم عقب بردارید و اهداف خود را در ساختن آن جستجو کنید. یک PBN برای ایجاد وقت گیر و پرهزینه است ، بنابراین می خواهیم از برنامه ریزی صحیح قبل از شروع اطمینان حاصل کنیم.

به یاد داشته باشید - عدم برنامه ریزی قصد دارد برای شکست ! موافق نیستی؟

Kirk and Bones agree that Failing to Plan a PBN is Planning to fail the PBN

خوب!

در اینجا مواردی وجود دارد که باید قبل از شروع این سفر شگفت انگیز برای آنها برنامه ریزی کنید.

برای تعداد پیوندهای PBN برای رتبه بندی برنامه ریزی کنید
برنامه ریزی کنید که انجام این کار چقدر برای شما هزینه دارد
برای نحوه ساخت شبکه خود برنامه ریزی کنید
برای لینک های تغذیه قطره ای به سایت های پول خود برنامه ریزی کنید
برای مدیریت کارآمد برنامه ها را برنامه ریزی کنید
برای تعداد پیوندهای PBN برای رتبه بندی برنامه ریزی کنید
هیچ پاسخ ثابت برای این سوال وجود ندارد. تعداد پیوندهای مورد نیاز برای رتبه بندی به این بستگی دارد که شما یک مکان طاقچه را در چه موقعیتی رقابت می کنید ، بستگی به اینکه آیا در صفحه شما SEO مناسب است و اینکه قدرت سایت دامنه شما در حال حاضر چقدر قدرت دارد بستگی دارد. به عنوان یک قانون کلی ، 10 پیوند PBN به شما کمک می کنند تا به راحتی برای یک کلمه کلیدی رقابت متوسط ??رتبه بندی کنید. بنابراین برای ساخت حداقل این بسیاری از سایت ها برنامه ریزی کنید.

برای هزینه PBN برنامه ریزی کنید
ساخت PBN آسان و قطعاً ارزان نیست. برای PBN سه هزینه وجود دارد - (الف) هزینه دامنه ، (ب) هزینه میزبانی و (ج) هزینه محتوا.

مقدار واقعی یک لینک PBN بر اساس بک لینک هایی است که دامنه در اختیار شما قرار دارد و بنابراین شما می خواهید تا حد ممکن برای خرید دامنه ای که دارای لینک های سالم است هزینه کنید. دامنه خوب از طریق یک واسطه می تواند از 80 تا 500 دلار برای شما هزینه کند. (دامنه های بسیار خوب می توانند خیلی بیشتر پیش بروند).

اگر این اولین PBN شماست ، پیشنهاد می کنیم در محدوده دامنه / 100 دلار باشید. هرچه تجربه بیشتری کسب می کنید ، می توانید تصمیم به صرف هزینه بیشتر و خرید دامنه های گران تر کنید.

میزبانی یک هزینه در حال انجام است ، و ما فکر نمی کنیم که شما باید بیش از 15 تا 20 دلار در سال برای هر وب سایت بپردازید. تمایل دارد که محتوا پر هزینه شود زیرا می خواهید از محتوای خوب آن مطمئن شوید. یک مقاله با حدود 500 کلمه برای شما 5 دلار هزینه خواهد داشت. شما می توانید PBN خود را با حدود 5 مقاله ایجاد کنید و سپس هر دو ماه یک بار مقاله جدید اضافه کنید.

هزینه یک وب سایت واحد = 100 دلار (برای دامنه) + 50 دلار (برای 5 مقاله) = 150 دلار یک بار

هزینه سالانه یک وب سایت واحد = 30 دلار (برای 6 مقاله) + 20 دلار (برای میزبانی) = 50 دلار در سال

هزینه کل برای 10 وب سایت PBN = 1500 دلار یک بار و 500 دلار / سال در حال انجام است .

به یاد داشته باشید ، همانطور که وب سایت های بیشتری را به شبکه خود اضافه می کنید و شروع به درآمدزایی می کنید ، باید قدرت افزودن دامنه های گرانتر را به شبکه خود اضافه کنید تا این امر حتی قوی تر شود.

برای نحوه ساخت شبکه خود برنامه ریزی کنید
ساختار شبکه شما به این بستگی دارد که آیا شما (i) سایت پول واحد (ii) سایت های متعدد پول را در همان طاقچه (iii) سایت های متعدد پول در سوله های مختلف تبلیغ می کنید.

اگر کارآفرین باشید ، در رده (i) یا (ii) قرار خواهید گرفت یعنی یک سایت پول دارید که می خواهید رتبه کنید یا یک سایت پول مختلف در یک طاقچه دارید و می خواهید همه آنها رتبه بندی کنند. در این حالت ، شبکه شما ساده خواهد بود - تمام دامنه های PBN شما در همان شبکه قرار گرفته و کاملاً مستقل از یکدیگر خواهند بود.

Private Blog Network Architecture

اگر یک آژانس بازاریابی باشید ، به احتمال زیاد در دسته (III) قرار خواهید گرفت ، یعنی شما چندین مشتری دارید که دارای سایت های پول در سوله های مختلف هستند و می خواهید PBN ایجاد کنید تا کلیه سایت های مشتری شما رتبه بندی شود.

بهترین راه برای ایجاد Master Networks برای سوله های سطح بالایی که مشتریان خود هدف قرار می دهند ، مناسب خواهید بود. به عنوان مثال ، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است ، می توانید تمام وب سایت های خود را که اهداف سلامتی و تناسب اندام را هدف قرار داده اند ، در یک "شبکه مستر بهداشت و تناسب اندام" قرار دهید و به همین ترتیب می توانید همه سایت های طاقچه فناوری را در "شبکه استاد فناوری" قرار دهید. سپس می توانید از هر یک از این شبکه های اصلی به مشتری های شخصی خود پیوند دهید.

Advanced PBN Architecture with Master Networks

مشتری عمومی می تواند از هر دو این شبکه اصلی از وب سایت ها پیوند برقرار کند ، در حالی که مشتری های خاص طاقچه از شبکه های Master خاص پیوند می گیرند.

دو مزیت اصلی ایجاد شبکه های Master وجود دارد -

(1) شبکه های کارشناسی ارشد شما را از یکدیگر محافظت می کند. اگر یک شبکه کارشناسی ارشد واحد در یک بررسی دستی پیدا شود ، دیگر شبکه تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

(2) شما می توانید پیوندها بین بعضی از شبکه ها در هر کجا که برای وب سایت های مشتری قابل استفاده باشد ، که در یک مکان خاص نیستند و یا در چند طاقچه هستند ، به اشتراک بگذارید.

برای لینک های تغذیه قطره ای به سایت های پول خود برنامه ریزی کنید
سوالی که اغلب از مشتریان می گیریم این است: "چه زمانی باید از PBN تازه ایجاد شده من به سایت پول خود پیوند دهم".

جواب این است - فقط وقتی طبیعی است که این کار را انجام دهیم. این بدان معنی است که اگر شما یک سایت پول جدید دارید که هیچ پیوندی از راههای دیگر مانند ارسال پیام یا بازدید از مهمان دریافت نکرده اید ، پس نمی خواهید فقط پیوندهای PBN را به این سایت ارسال کنید.

پیوندهای PBN شما بهترین پیوندهایی هستند که سایت پولی شما حتی به آن دست می یابد - دلیل این امر این است که شما کاملاً بر روی متن لنگر کنترل می کنید و برابری را که پیوند PBN از آن عبور می کند ، کنترل می کنید. بنابراین ما پیشنهاد می کنیم از لینک های PBN بسیار استراتژیک استفاده کنید.

اگر سایت پول شما از قبل از چندین منبع بک لینک استفاده کرده است و متن لنگر حاصل از این لینک ها متنوع است ، این بهترین زمان برای ارسال شیر پیوندهای PBN با متون لنگر اختصاصی به سایت پول شما است. دلیل اینکه می خواهید مطمئن شوید که سایت پولی پیوندهای برگشتی دارد ، به این صورت است که وقتی پیوندهای PBN خود را با متون خاص لنگر تغذیه می کنید ، چگالی متن لنگر آن عبارات به طور غیرعادی زیاد نمی شود.

Anchor text percentage is important to look at

اگر متعلق به سایت فوق بودید و می خواستید برای "خرید بیت کوین" رتبه بندی کنید ، اضافه کردن پیوندهای بیشتر با این متن لنگر خیلی خوب برای شما کار نخواهد کرد ، زیرا 16.67? کاملاً زیاد است. بهتر است شما منتظر شوید و پیوندهای دیگری را اضافه کنید ، که این درصد کاهش می یابد و سپس پیوندهای PBN خود را اضافه می کنید.

شما همچنین می خواهید پیوندهای PBN خود را با تمام لینکهای دیگر در شبکه خود مخلوط کنید تا بتوانید از هر بررسی دستی که سایت شما طی می کند عبور کنید.

خیلی از صاحبان PBN برای این برنامه ریزی نمی کنند. آنها پیوندهای PBN را اضافه می کنند و سپس دعا می کنند که سایت های پول خود را از طریق بررسی لینک دستی انجام ندهند. وقتی گرفتار می شوند ، PBN ها را قسم می خورند و از پس خوبی بر می خورند!

Pray, pray, pray - Boom - you are penalized

برای مدیریت کارآمد برنامه ها را برنامه ریزی کنید
همانطور که قبلاً می دانید ، ایجاد و مدیریت یک PBN یک فرایند وقت گیر است - زمانی که باید در جای دیگر صرف شود. بنابراین ، شما می خواهید یک دستیار مجازی (VA) استخدام کنید که مراحل شما را انجام می دهد.

این گفته است - تا زمانی که خودتان دو وب سایت اول ایجاد نکردید ، VA استخدام نکنید. چرا دو سایت؟ خوب ، وقتی شما اولین سایت را ایجاد می کنید ، برای اولین بار آن را انجام می دهید و به احتمال زیاد کارهایی را به هم می ریزید. وقتی بار دوم این کار را انجام دهید ، می توانید کل مراحل را در یک سند ورد بنویسید و برگه های مربوط به اکسل ایجاد کنید که می توانید برای ایجاد سایت های باقیمانده به یک VA منتقل کنید.

شما می خواهید مطمئن شوید که کلمه سند تا حد امکان کامل است تا اطمینان حاصل شود که VA هیچ اثری از آن باقی نمی گذارد. می توانید از الگوهایی که سایر سازندگان PBN بصورت آنلاین قرار داده اند ، بازدید کنید. با این حال ، من به شدت از شما می خواهم که فقط از آنها برای الهام استفاده کنید و مستندات فرآیند خود را ایجاد کنید. تأیید اینکه VA کارهایی را انجام داده است که اگر خودتان فهرست چک را خودتان ایجاد کرده باشید ، بسیار ساده تر خواهد بود.

آره. من می دانم که ایجاد و مدیریت PBN کار بسیار سختی است. من هرگز نگفتم آسان خواهد بود اگر می خواهید بر SERP ها مسلط شوید ، فقط کافی است آنرا مکش کنید و با آن مقابله کنید.

Picard knows how to suck it up and deal with it

به فصل بعدی این راهنمای نحوه خرید دامنه های مناسب برای PBN خود بروید