سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از Cross Domain Rel = Canonical برای به حداکثر رساندن ار

استفاده از Cross Domain Rel = Canonical برای به حداکثر رساندن ارزش SEO محتوای متقابل ارسال شده - جمعه وایت برد
سئو فنی | بازاریابی محتوا | جمعه وایت برد
نظرات نویسنده کاملاً خاص خود اوست (به استثنای واقعه غیر ممکن بعید خواب هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.
محتوای مشابه ، دامنه های مختلف؟ یک برچسب برای آن وجود دارد. استفاده از rel = canonical برای اینکه به Google بگوییم که محتوای مشابه یا مشابه در چندین دامنه وجود دارد ، دارای تعدادی کاربرد هوشمند است. می توانید مطالب را از طریق چندین دامنه که در اختیار دارید ، متقابل ارسال کنید ، می توانید از دیگران استفاده کنید که محتوای خود را منتشر می کنند ، مطالب را اجاره می دهند یا در سایت های دیگر خریداری می کنند و با خیال راحت از شبکه های توزیع شخص ثالث مانند Medium برای پخش این کلمه استفاده می کنید. رند تمام پایه های متعارف را در این نسخه غیر منتظره از روز جمعه Whiteboard گنجانده است.


استفاده از Cross Domain Rel = Canonical برای به حداکثر رساندن ارزش SEO محتوای X-ارسال شده
برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!

رونویسی فیلم
هودی ، طرفداران موز ، و از انتشار جمعه دیگری از Whiteboard جمعه استقبال می کنند. این هفته می خواهیم در مورد برچسب cross-domain rel = canonical گپ بزنیم. بنابراین ما در مورد rel = canonical کمی صحبت کرده ایم و اینکه چگونه می توان از آن برای مراقبت از مسائل مربوط به مطالب تکراری استفاده کرد ، Google را از صفحات بالقوه دیگر که به طور مشترک یا دقیقاً همان مطالب را به اشتراک می گذارند ، به صفحات مناسب اشاره کنید. اما cross-domain rel = canonical ابزاری منحصر به فرد و منحصر به فرد قدرتمند است که به گونه ای طراحی شده است که می گوید: "می دانید چه ، گوگل؟ همان محتوای در چندین دامنه مختلف وجود دارد."


بنابراین در این مثال ساده ، MyFriendSite.com/green-turtles حاوی این محتوا است که من گفتم: "مطمئناً برای شما ، دوست من ، خوب است که مجدداً آن را منتشر کنید ، اما من می دانم که نمی خواهم مسائل سئو را بدانم. نمی خواهم محتوای تکراری داشته باشید. من می دانم که مشکلی نمی خواهم جایی که سایت دوست من در پیوند با من است ، زیرا ممکن است آنها پیوندهای بهتری داشته باشند یا سیگنال های رتبه بندی دیگری نیز داشته باشند ، و می دانم که من می خواهم اعتبار رتبه بندی ، هر پیوند یا مرجعی را دوست داشته باشم. سیگنالهایی مبنی بر اینکه آنها واقعاً به وب سایت من می آیند.

راهی وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید. گوگل آن را در سال 2009 معرفی کرد. این cross-domain rel = canonical است. بنابراین اساساً ، در برچسب header صفحه ، می توانم این پیوند ، rel = canonical href را اضافه کنم - این یک برچسب پیوند است ، بنابراین یک href وجود دارد - به جایی که می خواهم لینک یا متعارف را می خواهم ، در این حالت اشاره کنم. به و سپس برچسب را ببندید. گوگل منتقل خواهد شد ، این یک تخمین است ، اما تقریباً در دنیای سئو ، ما فکر می کنیم بسیار شبیه به آنچه در یک تغییر مسیر 301 می کنید است. بنابراین چیزی بالاتر از 90? اختیار لینک و سیگنالهای رتبه بندی از FriendSite.com به MySite.com منتقل می شود.

بنابراین صفحه لاک پشت های سبز من صفحاتی خواهد بود که گوگل بیشتر از آن رتبه می گیرد. از آنجا که این لینک ، پیوندها یا سیگنالهای رتبه بندی دیگری را در اختیار آن مقام قرار می دهد ، این پیوندها باید به صفحه من منتقل شوند. این یک وضعیت ایده آل برای یک دسته از چیزهای مختلف است. من در مورد کسانی در یک ثانیه صحبت می کنم.

دامنه ها و صفحات مختلف می توانند به هر URL اشاره کنند

دامنه ها و صفحات متعدد برای نشان دادن هر URL کاملاً جالب هستند. من می توانم این کار را برای FriendSite.com انجام دهم. من همچنین می توانم این کار را برای TurtleDudes.com و LeatherbackFriends.net و SeaTees.com و NatureIsLit.com انجام دهم. همه آنها می توانند حاوی این نشانه cross-domain rel = canonical باشند که به سایت یا صفحه ای که می خواهم به آن مراجعه کنند ، بازگردد. این یک روش عالی برای مجوز بالقوه برای محتوا در آنجا است ، به افراد اجازه دهید مجوزهای مجدد را بدون از دست دادن هیچ یک از ارزش جستجوگرها منتشر کنند.

چند مورد مطابقت دارد:
I. محتوای صفحه باید واقعاً مطابقت داشته باشد

این شامل مواردی مانند متن ، تصاویر ، اگر فیلم ها را تعبیه کرده اید ، هر آنچه که در آنجا دارید.

دوم سرخط خبرها

در حالت ایده آل ، باید مطابقت داشته باشد. این کمی مهمتر از محتوای صفحه است ، اما احتمالاً می خواهید آن تیتر مطابقت داشته باشد.

III. پیوندها (در محتوا)

این موارد نیز باید مطابقت داشته باشند. این یک روش خوب برای اطمینان است. شما یک ، دو ، سه را بررسی می کنید. این یک روش خوب برای اطمینان از این است که Google آن علامت = عادی را به درستی حساب خواهد کرد.

چیزهایی که نیازی به مطابقت ندارند:
من آدرس اینترنتی

خیر ، اگر URL ها متفاوت باشند ، خوب است. در این حالت ، من NatureIsLit.com/turtles/p؟id=679 دارم. اشکالی نداره نیازی به لاک پشت های سبز نیست. من می توانم یک ساختار URL متفاوت از سایت خود داشته باشم. Google با این موضوع بسیار خوب است.

دوم عنوان قطعه

بسیاری اوقات rel-domain cross = canonical با عناوین صفحه مختلف استفاده می شود. بنابراین اگر مثلاً CTs.com بخواهد این قطعه را با عنوان دیگری منتشر کند ، اشکالی ندارد. من هنوز هم به طور کلی توصیه می کنم که عناوین یکسان باقی بمانند ، اما خوب است که عناوین مختلفی داشته باشید.

III. پیمایش

چهارم مارک سایت

بنابراین همه موارد پیرامون محتوا. اگر صفحه من را اینجا آورده ام و مانند عناصر nav از اینجا دوست دارم ، عناصر ناوبری را در اینجا ، شاید یک پایین صفحه در اینجا ، یک آرم کوچک زیبا در سمت چپ بالا ، خوب باشد اگر این موارد کاملاً متفاوت با مواردی باشد که هستند در این صفحات دیگر به طور متعارف دامنه متقابل. این مسائل نیازی به مطابقت ندارد. ما واقعاً در مورد محتوای درون صفحه ای که گوگل جستجو می کند صحبت می کنیم.

راه های استفاده از این پروتکل
برخی از راه های عالی برای استفاده از cross-domain rel = canonical.

1. اگر چندین دامنه را اجرا می کنید و می خواهید محتوای متقابل ارسال کنید ، انتخاب کنید که کدام یک از مزایا و رتبه بندی سئو را بدست آورد.



اگر به هر دلیلی دامنه های مختلفی را اجرا کنید ، بیایید بگوییم که مجموعه ای از دامنه‌ها را بدست آورده اید و دوست دارید این مزیت را داشته باشید که به هر دلیلی بتوانید یک قطعه محتوا را منتشر کنید ، به هر دلیلی ، در چند برابر این دامنه که در اختیار دارید ، اما می دانید که نمی خواهید با یک مسئله محتوای تکراری مقابله کنید و می دانید که ترجیح می دهید یکی از این حوزه ها باشد که یکی از سیگنال های رتبه بندی را دریافت کند ، cross-domain rel = canonical دوست شما است. می توانید به گوگل بگویید که سایت A و سایت C نباید برای این محتوا اعتبار کسب کنند ، اما سایت B باید اعتبار خود را بدست آورد.

مسئله اینجاست که سعی نکنید این کار را در دامنه های مختلف انجام دهید. بنابراین نگویید ، "آه ، سایت A ، چرا شما به B و سایت C وابسته نیستید ، چرا به D وابسته نیستید ، و من سعی خواهم کرد که دو مورد را در رتبه بندی کسب کنم. بالا." این کار را نکنید. مطمئن شوید که همه آنها به یک اشاره دارند. این بهترین روش برای اطمینان از اینکه Google به طور صحیح از cross-domain rel = canonical احترام می گذارد ، است.

2. اگر یک نشریه می خواهد مجدداً محتوای شما را در دامنه خود ارسال کند ، به جای آن (یا علاوه بر این) یک لینک مجدداً از آن بخواهید.



دوم ، بیایید بگوییم که یک انتشارات به دست شما می رسد. آنها مانند "وای. هی ، ما واقعاً این قطعه را دوست داریم." همسرم ، جرالدین ، ??مطلبی را درباره نامه عذرخواهی آزار جنسی ماریو باتالی نوشت و دستور العمل رول دارچین که او به طرز عجیبی در این عذرخواهی گنجانده بود. او آن ها را پخت و سپس در مورد آن نوشت. کاملاً ویروسی شد ، سهم زیادی از یک تن از افراد قدرتمند و با شبکه خوب و سپس مجموعه ای از انتشارات به دست آورد. نگهبان به نتیجه رسید. یک روزنامه استرالیایی به نتیجه رسید و آنها گفتند: "سلام ، ما دوست داریم نسخه شما را دوباره منتشر کنیم." جرالدین با نماینده خود صحبت کرد و آنها قیمت یا هر چیز دیگری را تعیین کردند.

یکی از راه هایی که می توانید این کار را انجام دهید و از آن بهره مند شوید ، نه فقط از طریق پیوند گرفتن از گاردین یا برخی روزنامه های دیگر ، بلکه این است که بگویید: "سلام ، من خوشحال می شوم که در اینجا گنجانده باشید. اگر شما نمی خواهید ، اعتبار نویسنده یا اعتبار پیوند را به من بدهید ، لزوماً به من بدهید ، اما من می خواهم این رابطه شیرین و شیرین = عادی باشد. " این یک روش عالی برای به حداکثر رساندن سود آموزش سئو از ارسال در سایت شخص دیگری است ، زیرا شما فقط یک لینک واحد دریافت نمی کنید. شما از تمام پیوندهایی که ممکن است آن قطعه ایجاد کند ، اعتبار دریافت می کنید.

اوه ، من این کار را به عقب کردم. شما می خواهید که این سایت از سایت آنها به سایت شما برسد. اینگونه است که می دانید جمعه وایت برد به صورت یکجا انجام می شود.

3. بدون مجبور کردن مطالب از دامنه خود ، محتوا را از سایتهای دیگر خریداری یا اجاره کنید.



بعد ، بیایید بگوییم که من در وضعیت مخالف هستم. من ناشر هستم من یک قطعه محتوا را مشاهده می کنم که دوستش دارم و می خواهم آن قطعه را بگیرم. بنابراین ممکن است بگویم ، "وای ، آن مطالب فوق العاده است. همانطور که فکر می کردم چنین می کند ، نشد. من شرط می بندم اگر آن را در سایت خود قرار دهیم و آن را با مخاطبان خود پخش کنیم ، این کار بسیار عالی انجام می شود .باید به نویسنده قطعه برسیم و ببینیم که آیا می توانیم برای یک دوره زمانی خریداری کنیم یا اجاره کنیم ، می گویم دو سال ، برای دو سال آینده می خواهیم cross-domain rel = canonical را در سایت شما قرار دهیم و به آن اشاره کنیم. برای ما و ما می خواهیم که آن محتوا را میزبانی کنیم. پس از دو سال ، شما می توانید آن را پس بگیرید. شما می توانید دوباره آن را صاحب کنید. "

بدون مجبور کردن آنها برای حذف مطالب از سایت خود ، بنابراین با گفتن شما ناشر ، می توانید آن را در سایت خود نگه دارید. مهم نیست. ما دقیقاً مانند این برچسب کاربرد داریم و دوست داریم که بتوانیم مجوزهای مجدد انتشار را در وب سایت خود داشته باشیم. اکنون می توانید مزایای سئو مربوط به آن محتوای را بدست آورید و در عوض آنها می توانند پول کسب کنند. بنابراین سایت شما برای آنها مبلغی چند دلار ارسال می کند ، سایت آنها برای شما می فرستد rel = canonical و مرجع رتبه بندی و حقوق صاحبان لینک و همه آن چیزهای زیبا.

4- از Medium به عنوان شبکه توزیع محتوا بدون اشکال در محتوای تکراری استفاده کنید.
شماره چهار ، متوسط. Medium مکان بسیار خوبی برای انتشار محتوا است. این شبکه گسترده دارد ، افرادی که واقعاً به مصرف محتوا اهمیت می دهند. Medium یک شبکه توزیع عالی و دارای یک چالش است. اگر در Medium ارسال کنید ، مردم نگران این هستند که نتوانند همین مورد را در سایت خودشان ارسال کنند زیرا شما با Medium.com رقابت خواهید کرد. این یک دامنه بسیار قدرتمند است. گرایش به درجه خوبی دارد. بنابراین محتوای تکراری موضوعی است ، و به طور بالقوه از دست دادن رتبه ها و ترافیکی که می توانید از جستجو بدست آورید و از دست دادن آن به Medium ، سرگرم کننده نیست.

اما Medium چیز زیبایی دارد. rel-domain cross = canonical به ابزار واردات آنها ساخته شده است. بنابراین اگر به Medium.com/p/import رفته اید و وارد حساب Medium خود شده اید ، می توانید در قسمت URL آنها مطالبی را که در سایت خود منتشر کرده اید وارد کنید. Medium آن را در حساب شما مجدداً منتشر می کند ، و آنها شامل rel-domain cross = canonical به شما می شوند. اکنون ، شما می توانید بدون مجازات یا مشکلات مربوط به مسائل محتوای تکراری ، به فکر Medium به عنوان یک شبکه توزیع باشید. واقعا ، ابزاری بسیار جذاب است. واقعاً عالی است که Medium این کار را ارائه می دهد. امیدوارم به اطراف بچسبد.

همه درسته ، همه من فکر می کنم شما می خواهید ایده های عالی عالی برای cross-domain rel = canonical و نحوه استفاده از آن داشته باشید. ما دوست داریم که نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید ، و هفته آینده شما را دوباره برای نسخه دیگری از جمعه Whiteboard می بینیم. مراقب باش.


برنامه ریزی پیشرفته PBN - برنامه ریزی برای موفقیت SERP

این اولین قسمت از مجموعه سه قسمتی ما در ساختمان شبکه خصوصی وبلاگ پیشرفته است. اگر در ساخت PBN تازه کار هستید ، پیشنهاد می کنم با راهنمای شبکه خصوصی وبلاگ برای مبتدیان شروع کنید .

قبل از شروع ساخت PBN ، منطقی است که ابتدا یک قدم عقب بردارید و اهداف خود را در ساختن آن جستجو کنید. یک PBN برای ایجاد وقت گیر و پرهزینه است ، بنابراین می خواهیم از برنامه ریزی صحیح قبل از شروع اطمینان حاصل کنیم.

به یاد داشته باشید - عدم برنامه ریزی قصد دارد برای شکست ! موافق نیستی؟

Kirk and Bones agree that Failing to Plan a PBN is Planning to fail the PBN

خوب!

در اینجا مواردی وجود دارد که باید قبل از شروع این سفر شگفت انگیز برای آنها برنامه ریزی کنید.

برای تعداد پیوندهای PBN برای رتبه بندی برنامه ریزی کنید
برنامه ریزی کنید که انجام این کار چقدر برای شما هزینه دارد
برای نحوه ساخت شبکه خود برنامه ریزی کنید
برای لینک های تغذیه قطره ای به سایت های پول خود برنامه ریزی کنید
برای مدیریت کارآمد برنامه ها را برنامه ریزی کنید
برای تعداد پیوندهای PBN برای رتبه بندی برنامه ریزی کنید
هیچ پاسخ ثابت برای این سوال وجود ندارد. تعداد پیوندهای مورد نیاز برای رتبه بندی به این بستگی دارد که شما یک مکان طاقچه را در چه موقعیتی رقابت می کنید ، بستگی به اینکه آیا در صفحه شما SEO مناسب است و اینکه قدرت سایت دامنه شما در حال حاضر چقدر قدرت دارد بستگی دارد. به عنوان یک قانون کلی ، 10 پیوند PBN به شما کمک می کنند تا به راحتی برای یک کلمه کلیدی رقابت متوسط ??رتبه بندی کنید. بنابراین برای ساخت حداقل این بسیاری از سایت ها برنامه ریزی کنید.

برای هزینه PBN برنامه ریزی کنید
ساخت PBN آسان و قطعاً ارزان نیست. برای PBN سه هزینه وجود دارد - (الف) هزینه دامنه ، (ب) هزینه میزبانی و (ج) هزینه محتوا.

مقدار واقعی یک لینک PBN بر اساس بک لینک هایی است که دامنه در اختیار شما قرار دارد و بنابراین شما می خواهید تا حد ممکن برای خرید دامنه ای که دارای لینک های سالم است هزینه کنید. دامنه خوب از طریق یک واسطه می تواند از 80 تا 500 دلار برای شما هزینه کند. (دامنه های بسیار خوب می توانند خیلی بیشتر پیش بروند).

اگر این اولین PBN شماست ، پیشنهاد می کنیم در محدوده دامنه / 100 دلار باشید. هرچه تجربه بیشتری کسب می کنید ، می توانید تصمیم به صرف هزینه بیشتر و خرید دامنه های گران تر کنید.

میزبانی یک هزینه در حال انجام است ، و ما فکر نمی کنیم که شما باید بیش از 15 تا 20 دلار در سال برای هر وب سایت بپردازید. تمایل دارد که محتوا پر هزینه شود زیرا می خواهید از محتوای خوب آن مطمئن شوید. یک مقاله با حدود 500 کلمه برای شما 5 دلار هزینه خواهد داشت. شما می توانید PBN خود را با حدود 5 مقاله ایجاد کنید و سپس هر دو ماه یک بار مقاله جدید اضافه کنید.

هزینه یک وب سایت واحد = 100 دلار (برای دامنه) + 50 دلار (برای 5 مقاله) = 150 دلار یک بار

هزینه سالانه یک وب سایت واحد = 30 دلار (برای 6 مقاله) + 20 دلار (برای میزبانی) = 50 دلار در سال

هزینه کل برای 10 وب سایت PBN = 1500 دلار یک بار و 500 دلار / سال در حال انجام است .

به یاد داشته باشید ، همانطور که وب سایت های بیشتری را به شبکه خود اضافه می کنید و شروع به درآمدزایی می کنید ، باید قدرت افزودن دامنه های گرانتر را به شبکه خود اضافه کنید تا این امر حتی قوی تر شود.

برای نحوه ساخت شبکه خود برنامه ریزی کنید
ساختار شبکه شما به این بستگی دارد که آیا شما (i) سایت پول واحد (ii) سایت های متعدد پول را در همان طاقچه (iii) سایت های متعدد پول در سوله های مختلف تبلیغ می کنید.

اگر کارآفرین باشید ، در رده (i) یا (ii) قرار خواهید گرفت یعنی یک سایت پول دارید که می خواهید رتبه کنید یا یک سایت پول مختلف در یک طاقچه دارید و می خواهید همه آنها رتبه بندی کنند. در این حالت ، شبکه شما ساده خواهد بود - تمام دامنه های PBN شما در همان شبکه قرار گرفته و کاملاً مستقل از یکدیگر خواهند بود.

Private Blog Network Architecture

اگر یک آژانس بازاریابی باشید ، به احتمال زیاد در دسته (III) قرار خواهید گرفت ، یعنی شما چندین مشتری دارید که دارای سایت های پول در سوله های مختلف هستند و می خواهید PBN ایجاد کنید تا کلیه سایت های مشتری شما رتبه بندی شود.

بهترین راه برای ایجاد Master Networks برای سوله های سطح بالایی که مشتریان خود هدف قرار می دهند ، مناسب خواهید بود. به عنوان مثال ، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است ، می توانید تمام وب سایت های خود را که اهداف سلامتی و تناسب اندام را هدف قرار داده اند ، در یک "شبکه مستر بهداشت و تناسب اندام" قرار دهید و به همین ترتیب می توانید همه سایت های طاقچه فناوری را در "شبکه استاد فناوری" قرار دهید. سپس می توانید از هر یک از این شبکه های اصلی به مشتری های شخصی خود پیوند دهید.

Advanced PBN Architecture with Master Networks

مشتری عمومی می تواند از هر دو این شبکه اصلی از وب سایت ها پیوند برقرار کند ، در حالی که مشتری های خاص طاقچه از شبکه های Master خاص پیوند می گیرند.

دو مزیت اصلی ایجاد شبکه های Master وجود دارد -

(1) شبکه های کارشناسی ارشد شما را از یکدیگر محافظت می کند. اگر یک شبکه کارشناسی ارشد واحد در یک بررسی دستی پیدا شود ، دیگر شبکه تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

(2) شما می توانید پیوندها بین بعضی از شبکه ها در هر کجا که برای وب سایت های مشتری قابل استفاده باشد ، که در یک مکان خاص نیستند و یا در چند طاقچه هستند ، به اشتراک بگذارید.

برای لینک های تغذیه قطره ای به سایت های پول خود برنامه ریزی کنید
سوالی که اغلب از مشتریان می گیریم این است: "چه زمانی باید از PBN تازه ایجاد شده من به سایت پول خود پیوند دهم".

جواب این است - فقط وقتی طبیعی است که این کار را انجام دهیم. این بدان معنی است که اگر شما یک سایت پول جدید دارید که هیچ پیوندی از راههای دیگر مانند ارسال پیام یا بازدید از مهمان دریافت نکرده اید ، پس نمی خواهید فقط پیوندهای PBN را به این سایت ارسال کنید.

پیوندهای PBN شما بهترین پیوندهایی هستند که سایت پولی شما حتی به آن دست می یابد - دلیل این امر این است که شما کاملاً بر روی متن لنگر کنترل می کنید و برابری را که پیوند PBN از آن عبور می کند ، کنترل می کنید. بنابراین ما پیشنهاد می کنیم از لینک های PBN بسیار استراتژیک استفاده کنید.

اگر سایت پول شما از قبل از چندین منبع بک لینک استفاده کرده است و متن لنگر حاصل از این لینک ها متنوع است ، این بهترین زمان برای ارسال شیر پیوندهای PBN با متون لنگر اختصاصی به سایت پول شما است. دلیل اینکه می خواهید مطمئن شوید که سایت پولی پیوندهای برگشتی دارد ، به این صورت است که وقتی پیوندهای PBN خود را با متون خاص لنگر تغذیه می کنید ، چگالی متن لنگر آن عبارات به طور غیرعادی زیاد نمی شود.

Anchor text percentage is important to look at

اگر متعلق به سایت فوق بودید و می خواستید برای "خرید بیت کوین" رتبه بندی کنید ، اضافه کردن پیوندهای بیشتر با این متن لنگر خیلی خوب برای شما کار نخواهد کرد ، زیرا 16.67? کاملاً زیاد است. بهتر است شما منتظر شوید و پیوندهای دیگری را اضافه کنید ، که این درصد کاهش می یابد و سپس پیوندهای PBN خود را اضافه می کنید.

شما همچنین می خواهید پیوندهای PBN خود را با تمام لینکهای دیگر در شبکه خود مخلوط کنید تا بتوانید از هر بررسی دستی که سایت شما طی می کند عبور کنید.

خیلی از صاحبان PBN برای این برنامه ریزی نمی کنند. آنها پیوندهای PBN را اضافه می کنند و سپس دعا می کنند که سایت های پول خود را از طریق بررسی لینک دستی انجام ندهند. وقتی گرفتار می شوند ، PBN ها را قسم می خورند و از پس خوبی بر می خورند!

Pray, pray, pray - Boom - you are penalized

برای مدیریت کارآمد برنامه ها را برنامه ریزی کنید
همانطور که قبلاً می دانید ، ایجاد و مدیریت یک PBN یک فرایند وقت گیر است - زمانی که باید در جای دیگر صرف شود. بنابراین ، شما می خواهید یک دستیار مجازی (VA) استخدام کنید که مراحل شما را انجام می دهد.

این گفته است - تا زمانی که خودتان دو وب سایت اول ایجاد نکردید ، VA استخدام نکنید. چرا دو سایت؟ خوب ، وقتی شما اولین سایت را ایجاد می کنید ، برای اولین بار آن را انجام می دهید و به احتمال زیاد کارهایی را به هم می ریزید. وقتی بار دوم این کار را انجام دهید ، می توانید کل مراحل را در یک سند ورد بنویسید و برگه های مربوط به اکسل ایجاد کنید که می توانید برای ایجاد سایت های باقیمانده به یک VA منتقل کنید.

شما می خواهید مطمئن شوید که کلمه سند تا حد امکان کامل است تا اطمینان حاصل شود که VA هیچ اثری از آن باقی نمی گذارد. می توانید از الگوهایی که سایر سازندگان PBN بصورت آنلاین قرار داده اند ، بازدید کنید. با این حال ، من به شدت از شما می خواهم که فقط از آنها برای الهام استفاده کنید و مستندات فرآیند خود را ایجاد کنید. تأیید اینکه VA کارهایی را انجام داده است که اگر خودتان فهرست چک را خودتان ایجاد کرده باشید ، بسیار ساده تر خواهد بود.

آره. من می دانم که ایجاد و مدیریت PBN کار بسیار سختی است. من هرگز نگفتم آسان خواهد بود اگر می خواهید بر SERP ها مسلط شوید ، فقط کافی است آنرا مکش کنید و با آن مقابله کنید.

Picard knows how to suck it up and deal with it

به فصل بعدی این راهنمای نحوه خرید دامنه های مناسب برای PBN خود بروید


تکنیک سئو

تکنیک سئو

 

برترین تکنیک های سئو 2019

تکنیک های سئو در تعداد بسیار زیادی موجود هستند اما اینکه کدام یک از آنها تاثیر بیشتری دارند بین سئوکاران اختلاف هست و به همین جهت هر یک به روش خاص خودشان عمل میکنند. در این وب سایت سعی بر این خواهیم داشت تا تمامی این تکنیک های سئو را برای شما عزیزان توضیح دهیم و شما را با آنها آشنا کنیم.

 

تکنیک سئو چیست؟

تکنیک SEO در واقع همن راه کارهایی هستند که برای بهبود رتبه وب سایت در نتایج جستجو از آنها استفاده میشود ، در واقع اگر شما روش خاصی برای سئو دارید و این روش پاسخگوی کار شما است در واقع شما یک تکنیک سئو را اجرا میکنید بر روی وب سایت خودتان ، حال این روش ها و تکنیک های بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در سطج بسیار گسترده ای وجود دارد به نوعی که شمار آن به راحتی به بیش از هزاران عدد میرسد.

 

تکنیک سئو داخلی

 

سئو داخلی در واقع تمامی مواردی است که شما در داخل وبسایتتان آنها را رعایت میکنید ، به طور مثال شما اگر داخل وب سایتتان محتوا را بر روی یک کلمه کلیدی سئو کنید این یک کار در بهینه سازی داخلی یا همان سئو داخلی میباشد. بسیاری از افراد سئو داخلی را به خوبی میدانند و از این علم در مطالب استفاده مینمایند و این یک تکنیک سئو میباشد. من سعی کردم فاکتورهای سئو داخلی را در زیر برای شما به صورت تمام و کمال به صورت صوتی بیان کنم. توجه داشته باشید این تکنیک اولین چیزی هست که گوگل در هنگام ورود به سایت شما بررسی میکند.

 

 

 

تکنیک سئو خارجی

 

سئو خارجی در واقع تمامی کارهایی است که شما در خارج از وب سایت انجام میدهید. به طور مثال اگر شما لینک وب سایتتان را در یک سایت دیگر یا در یک رپورتاژ قرار دهید بخشی از سئو خارجی را انجام داده اید. همانطور که میدانید در بین تمامی فاکتورهای سئو خارجی معروف ترین و قویترین فاکتور قرار دادن رپورتاژ وب سایتتان در سایت های دیگر میباشد. در زیر تمامی تکنیک های سئو خارجی ذکر شده است که میتوانید به صورت صوتی مطالعه فرمایید.

 

 

 

تکنیک های برتر سئو

  • لینک سازی صحیح و اصولی
  • مطابقت با آلگوریم های جدید
  • مطابقت سایت با رنک برین
  • استفاده از تکنیک هایی همانند آسمان خراش و پی بی ان
  • آپدیت دائم وب سایت (1 بار در سال حداقل)
  • بهتربن کلمات کلیدی را از رقبای خود بردارید
  • ترغیب کاربران برای به اشتراک گذاری مطالب وب سایتتان در شبکه های اجتماعی
  • ترغیب کاربران برای درج کامنت (نظر) در سایت
  • سعی کنید حدالامکان تا 3 ماه اول از وب سایت های مطرح لینکی دریافت نکنید
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی از روز اول ساخت سایت
  • سعی کنید بر روی وب سایتتان محتوای همیشه سبز داشته باشید.
  • کلمه کلیدی صفحه اول وب سایت شما بایستی نام برندتان باشد.
  • و…

تکنیک هایی که در بالا گفته شد فقط چند نمونه از مواردی است که باید در سایت رعایت گردد ، این در حالی است که ما کتاب آماده کرده ایم که میتواند تمامی فاکتورها و تکنیک های سئو را به شما بیاموزد. این کتاب در 400 مورد تمامی فاکتورهای سئو را به شما آموزش داده است که چنانچه فقط 50 مورد از این 400 فاکتور را نیز انجام دهید میتوانید رتبه مناسبی در صفحه 1 داشته باشید. حال توجه داشت


لینک سازی PBN

لینک سازی PBN

بک لینک PBN را میتوانیم یکی از قوی ترین متد های لینک سازی بدانیم اما آیا ضرری برای سایت ندارد؟ آیا میتواند منجر به پنالتی شدن سایت گردد؟ و ده ها سوال دیگر که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت ، بدون شک در انتهای این مقاله متوجه خواهید شد که برای وب سایتتان لینک سازی pbn را استفاده کنید یا خیر ، پس با ما همراه باشید….

لینک سازی PBN برای وب سایت مضر است؟

لینک سازی پی بی ان یا همان لینک سازی چند مرحله ای با اینکه بسیار قدرتمند میباشد ، در عین حال بسیار میتواند بسیار خطرناک نیز باشد. چنانچه لینک سازی را به درستی انجام ندهید و یا اینکه حتی یک بخش از لینک سازی ایراد داشته باشد میتواند منجر به جریمه شدن وب سایت شما گردد. پس سعی کنید برای ساخت PBN از آموزش های اصولی استفاده کنید.  توجه داشته باشید تا به امروز بیش از 250 متد مختلف برای ساخت پی بی ان معرفی شده است اما مشکل اینجا است که بسیاری از این متد ها منسوخ میباشد و یا اینکه برای گوگل بسیار شک برانگیز میباشد ، به همین منظور در انتخاب متد لینک سازی خود بسیار دقت کنید.

لینک سازی چند مرحله ای (PBN) تا چه میزان میتواند در رتبه بندی گوگل تاثیر داشته باشد؟

این مورد بستگی به نوع PBN شما دارد در صورتی که PBN اجرایی از نظر گوگل چیزی کاملاً اصولی به نظر برسد میتواند شما را تا رتبه 1 گوگل نیز پیشرفت دهد. به نوعی میتوان گفت پیشرفت شما در نتایج جستجو بستگی به نوع PBN شما دارد اگر پی بی ان اجرایی قوی باشد و از نظر گوگل ناشناس میتواند به راحتی در سخت ترین کلمات نیز شما را به رتبه های برتر برساند. در این پست نوعی از لینک سازی PBN را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی آن را اجرا کرده و رتبه وب سایتتان در گوگل را بهبود ببخشید.

آیا در اجرای PBN میتوانیم از برنامه های رباتیک به جهت لینکسازی استفاده کنیم؟

بله شما میتوانید از برنامه های لینک سازی همانند money robot در راه اندازی یک PBN استفاده کنید. این نرم افزار دارای دو بخش مختلف با نام social bookmark و بخش Blog web2 میباشد که شما میتوانید در کمتر از 1 ساعت حدود 80 عدد لینک برای یک صفحه ایجاد نمایید.

گوگل میتواند متوجه شود ما از لینک سازی PBN استفاده کرده ایم و ما را پنالتی نماید؟

همانطور که گفته شد این بستگی به متد اجرایی شما دارد ، چنانچه از متد های ساده استفاده نمایید متاسفانه گوگل به راحتی متوجه لینک سازی شما خواهد شد و در نتیجه وب سایت شما پنالتی میگردد.

کدام متد از لینک سازی PBN بهترین نوع لینک سازی میباشد و کمترین خطر را دارد؟

در بین تمامی متد های PBN بهترین متد ، متد لینک سازی به صورت URL میباشد که میتواند در کمترین زمان بیشترین بازدهی را داشته باشد ، از آنجایی که گوگل بیشتر به متد های انکرتست حساسیت نشان میدهد ما به هیچ عنوان این موارد را پیشنهاد نمیکنیم اما متد URL هیچ تهدیدی برای وب سایت شما در پی نخواهد داشت حتی اگر متدی که اجرا میکنید قدیمی باشد.

تکنیک PBN قوی تر است یا تکنیک آسمان خراش؟

این دو تکنیک سئو را میتوانیم از قویترین تکنیک های اجرایی در سئو بدانیم اما اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم باید به شما بگویم که هر دو تکنیک بسیار قوی هستند اما لینک سازی PBN در وب فارسی قویتر از تکنیک آسمان خراش میباشد و میتواند به راحتی رتبه وب سایت را حتی به 1 برساند. توجه داشته باشید بر عکس اگر شما وب خارج از ایران را مد نظر داشته باشید تکنیک آسمان خراش پاسخگویی بهترین خواهد داشت.

بهترین آموزش ساخت PBN در ایران کدام است؟

با اینکه مدرسین بسیاری در ایران PBN را آموزش داده اند اما در این میان استاد ناصر رسولی را میتوانیم بارزترین آنها قلنداد کنیم چرا که به صورت کاملاً عملی این کار را انجام داده اند. شما میتوانید با مطالعه پکیج آموزش ساخت PBN استاد رسولی بهترین نوع PBN را اجرا کنید.

 

لطفاً نظرات خود را در مورد لینک سازی PBN از طریق کامنت  همین صفحه با ما در میان بگذارید

 

https://seotechnics.ir/blog/backlink-pbn


بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر

گزینه انتشار مهندسی مهندسی یا بهینه سازی بهینه سازی بهینه سازی بهینه سازی بهینه سازی بهینه سازی (حفظ شده). در آغاز سال ، محل مدار طرفین جابجایی است. جستجو کار مربوط به جستجوی جستجو ، جستجوی جستجوی جستجو ، جستجوی جستجو ، جستجوی کالج / مدرسه ، افزایش زندگی است [. [?]

سایت های مهندسی موتور؟ چه اتفاقی برای مردم می افتد؟ در موتور جستجوگر طبیعی چه کاری انجام می شود؟ مطبوعات جستجوی گردشگری مهندسی جستجو؟ در همه سؤالات فکر کنید. تغییر ، تغییر کلمات کلیدی مربوط به کلید واژه ها ، موانع شماره گذاری شده در موتور جستجو و غیره کتابهای کوچک

SEO Cast در حال تبدیل شدن به موتور جستجوگر معاملات SEO است.

 

تاریخ

عموماً در اواسط دهه 1990 ، افرادی که به صورت تخصصی در وب فعالیت می کردند و محتوا را در دسترس قرار می دادند ، شروع به ایجاد سایت هایی برای موتورهای جستجو کردند. در ابتدا ، وب مسترها از Spider برای ارسال آدرس یا نشانی اینترنتی آن صفحه به موتورهای مختلف ، برای یافتن اطلاعات مورد نیاز در صفحه دوم و سپس بازیابی اطلاعات دریافت شده در صفحه استفاده می کردند. [3] اما با پیشرفت تدریجی ، این روش از بین رفت و سئو شد. با کمک کیفیت سایت بهبود یافته است. به گفته تحلیلگر صنعت ، دنی سالیوان ، بهینه سازی موتور جستجو برای اولین بار در سال 1997 مورد استفاده قرار گرفت. [1] جان آوستی و گروه بازاریابی چندرسانه ای وی استفاده از آن را مستقیماً از سایت MMG در آگوست 1997 آغاز کردند. اختراع و استفاده ساده توسط گوگل ، با سادگی و جابجایی (5).
رابطه با موتور جستجو

وب مسترهایی که از سال 1939 در حال ایجاد موتورهای جستجو هستند ، ارتباط بسیار نزدیکی با موتورهای جستجو دارند و به همین دلیل ، کیفیت روز به روز در حال بهبود است.
روشها
بایگانی فهرست شده

گوگل ، بینگ و یاهو موتورهای جستجوی پیشرو هستند. یاهو نرخ هر بار کلیک را برای موتورهای جستجو فراهم می کند. [3] چنین دستوراتی دستیابی به اطلاعات را آسان می کنند ، اما نمی توان کیفیت اطلاعات بدست آمده از طریق چنین نتایج جستجو را تضمین کرد. [2]
ممنوع برای رسیدگی

وب مسترها می توانند فایلهای خاص را هشدار دهند یا عنکبوتها را با کمک ربات راهنمایی کنند تا به آنها هشدار دهند که محتوای توهین آمیز نباید در فهرست جستجو منتشر شوند. به راحتی امکان پذیر است که روبات ها بتوانند با استفاده از برچسب متا ، صفحه ای از اطلاعات موتور جستجو را حذف کنند.
افزایش اهمیت

با توجه به تنوع نتایج جستجو ، اهمیت صفحه وب رو به افزایش است. پیوند متقابل صفحات در همان وب سایت که به منظور استفاده بیشتر از لینک های موجود طراحی شده اند باعث بهبود و بهبود دید می شود. [6] تکرار موتور جستجو محبوبیت آن سایت خاص را با متن به روز شده افزایش می دهد.
تکنیک White vs Black Hat

SEO یک فناوری است که عمدتاً به دو دسته تقسیم می شود. موتور جستجو تکنیک را به عنوان کیفیت مناسب توصیه می کند و از پذیرش دیگری امتناع می ورزد. سخنگویان صنعت این روش را White Hat SEO یا Black Hat SEO می نامند. [4] فناوری White Hat می تواند منجر به نتایج طولانی مدت شود در حالی که یک تکنیک Black Hat به طور موقت یا دائمی یک سایت را خاتمه می دهد.
مهارت در بازار

این تکنیک می تواند با استفاده از هر تبلیغ دیگری برای بازاریابی فروشنده از طریق اینترنت بسیار مؤثر باشد. [3]
بازارهای بین المللی
موتورهای جستجوگر پیشرو مانند گوگل ، بازار بین المللی را برای همه باز کرده است.

 

منایع :

http://angelomevn93714.ampblogs.com/Search-engine-marketing-26113765
http://lukastpkb47148.bloguetechno.com/Website-positioning-24577225
http://alexisnjdy48260.pages10.com/Web-optimization-27618722
http://alexisolhd61504.blogolize.com/seo-27497046
http://edwindzsl92604.onesmablog.com/Search-engine-optimization-27503267
http://codylidy48371.pointblog.net/Search-engine-optimisation-26394905
http://finnaocq92470.full-design.com/Search-engine-optimization-27486727
http://cristianmlif71619.tinyblogging.com/Web-optimization-26345573
http://johnnybxph60471.thezenweb.com/Web-optimization-28191900
http://damienlfyr15937.fitnell.com/25787720/seo
http://andersonhdyt26048.mpeblog.com/10754994/search-engine-optimization
http://cesarbxto05948.bluxeblog.com/16921905/seo
http://mariolzna36924.articlesblogger.com/10641054/search-engine-marketing
http://rylanbqes03692.arwebo.com/10623441/search-engine-optimization
http://waylonixly25814.blogerus.com/10718424/search-engine-marketing
http://daltonyman81470.bloggin-ads.com/10712040/search-engine-optimisation
http://holdenqvth69270.blogpostie.com/10708323/search-engine-marketing
http://augustrgxl70368.blogprodesign.com/10652729/seo
http://gunnerdsfs03692.dbblog.net/16963568/search-engine-optimization
http://dantebqfs03581.canariblogs.com/web-optimization-9748647
http://collinjfbw38261.blogs-service.com/16362728/seo
http://danteyuld60482.blogdigy.com/search-engine-optimization-8502622
http://damieniwkx25803.blogofoto.com/16593186/search-engine-optimisation
http://beauxebv84921.dsiblogger.com/16760466/web-optimization
http://spencerfthu70368.getblogs.net/16472070/web-optimization
http://brooksnbqe58148.free-blogz.com/16309755/web-optimization
http://caidenncqd47036.xzblogs.com/16588336/search-engine-optimisation
http://jasperhdyt26150.ka-blogs.com/16208693/search-engine-marketing
http://collintplf71504.digiblogbox.com/12026915/website-positioning
http://shanedyqh71482.look4blog.com/14567420/seo
http://codyeysk82693.blogstival.com/10678733/search-engine-marketing
http://felixvqkc59371.designi1.com/10563284/search-engine-optimisation
http://riverjhdy48372.bloginwi.com/14372356/web-optimization
http://rylanixly35814.imblogs.net/14833745/website-positioning
http://jaidennjea59482.educationalimpactblog.com/10579643/web-optimization
http://dantecrgx25803.ivasdesign.com/10563431/website-positioning
http://emilioonfj98410.link4blogs.com/10648213/search-engine-marketing
http://cristianibul81481.mybloglicious.com/10659549/search-engine-optimization
http://zandermjex48260.post-blogs.com/10535918/seo
http://elliotfuiw14716.review-blogger.com/10384884/web-optimization